טקסט הודעת פורום
| 8/27/2008 4:59:00 PM |
|
נושא: אני לא מכיר את המסלול... תאריך: 8/27/2008 4:59:00 PM
מחבר/ת: maor hazan
אין לי שמץ של מושג איזה ירידה , מה שאני כן יודע שזה אחד הדברים הכי טובים שיש, בכל אופן נעם אם אתה עשית אותה ברגל זה גם הולך בדיווש ?! יאללה מה אומרים יש התססה?
|
חזרה לפורום |
|
|