הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/27/2008 4:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  maor hazan עם תוכן  אני לא מכיר את המסלול...
נושא: אני לא מכיר את המסלול... תאריך: 8/27/2008 4:59:00 PM
מחבר/ת: maor hazan

אין לי שמץ של מושג איזה ירידה , מה שאני כן יודע שזה אחד הדברים הכי טובים שיש, בכל אופן נעם אם אתה עשית אותה ברגל זה גם הולך בדיווש ?!
יאללה מה אומרים
יש התססה?


חזרה לפורום