טקסט הודעת פורום
8/27/2008 10:46:00 PM
tomsimas לא משנה
אז זה בדיוק מה שאני עושה....
נושא:
אז זה בדיוק מה שאני עושה....
תאריך:
8/27/2008 10:46:00 PM
מחבר/ת:
tomsimas לא משנה
אז מה לדעתך הכי כדאי לי? כי לי אין מושג...
חזרה לפורום