טקסט הודעת פורום
| 8/27/2008 10:55:00 PM |
|
נושא: הקונה קוילר דלוקס תאריך: 8/27/2008 10:55:00 PM
מחבר/ת: רז רפאלי
מגיעות עם הבולם של מרזוקי השאלה אם כדאי להחליף לבולם של פוקס במעמד הקניה (דגם 2008)? ראיתי שבדגם של 2009 הם החליפו את הבולם ממרזוקי לפוקס אולי זה אומר משהו...?
|
חזרה לפורום |
|
|