הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/27/2008 10:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז רפאלי עם תוכן  הקונה קוילר דלוקס
נושא: הקונה קוילר דלוקס תאריך: 8/27/2008 10:55:00 PM
מחבר/ת: רז רפאלי

מגיעות עם הבולם של מרזוקי
השאלה אם כדאי להחליף לבולם של פוקס
במעמד הקניה (דגם 2008)?
ראיתי שבדגם של 2009 הם החליפו את הבולם ממרזוקי לפוקס
אולי זה אומר משהו...?


חזרה לפורום