טקסט הודעת פורום
8/28/2008 4:43:00 AM
רותם ארדמן
טיפול תקופתי
נושא:
טיפול תקופתי
תאריך:
8/28/2008 4:43:00 AM
מחבר/ת:
רותם ארדמן
אני רוצה לעשות לאופניים שלי טיפול תקופתי של החלפת שמנים ושימון האופניים
כמה זה צריך לעלות לי ?
(עדיף שתגידו לי כמה זה יצא בסלאלום)
חזרה לפורום