טקסט הודעת פורום
8/28/2008 5:41:00 AM
איתן ברמן
שוב - אין "הכי כדאי"
נושא:
שוב - אין "הכי כדאי"
תאריך:
8/28/2008 5:41:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
קודם כל, שיהיה נוח.
מבין הנוחים, אפשר להחליט בחישובי מחיר ומפרט.
חזרה לפורום