הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/28/2008 5:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  שוב - אין "הכי כדאי"
נושא: שוב - אין "הכי כדאי" תאריך: 8/28/2008 5:41:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

קודם כל, שיהיה נוח.

מבין הנוחים, אפשר להחליט בחישובי מחיר ומפרט.


חזרה לפורום