נושא: טיפול תקופתי תאריך: 8/28/2008 8:50:00 AM
מחבר/ת: אלדד קניאל
לא עולה הרבה, אבל ללא קשר להוצאה הכספית, למה שלא תלמד פעם אחת איך לעשות לבד, זה פשוט מאוד. (נקיון,שימון, חיזוק ברגים) אתה יודע בדיוק מה אתה מקבל ובאיזה איכות, מה גם (לא מחייב)שהיו מקרים שרוכבים קיבלו אופניים אחרי טיפול של מישהו אחר ונשארו עם גלגל ביד. אלדד
|