נושא: דיסק (רוטור) עקום תאריך: 8/28/2008 8:55:00 AM
מחבר/ת: rafael gustavsson
שלום, יש לי קצת שמיניות בגלגל הקדמי והדיסק שלי גם כן מסתובב עם סטייה קלה שפוגע ברפידות וגורם למעין נקישה כזו. השאלה אם השמיניות בגלגל משפיעות על הדיסק (כי הדיסק יושב במרכז לכן אין סיבה שזה ישפיע) או שפשוט להחליף את הרוטור וזהו?
תודה
|