הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/28/2008 8:55:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  rafael gustavsson עם תוכן  דיסק (רוטור) עקום
נושא: דיסק (רוטור) עקום תאריך: 8/28/2008 8:55:00 AM
מחבר/ת: rafael gustavsson

שלום, יש לי קצת שמיניות בגלגל הקדמי והדיסק שלי גם כן מסתובב עם סטייה קלה שפוגע ברפידות וגורם למעין נקישה כזו.
השאלה אם השמיניות בגלגל משפיעות על הדיסק (כי הדיסק יושב במרכז לכן אין סיבה שזה ישפיע) או שפשוט להחליף את הרוטור וזהו?

תודה


חזרה לפורום