הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/28/2008 9:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  רוטור עקום
נושא: רוטור עקום תאריך: 8/28/2008 9:46:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

דבר ראשון אין תחליף לאופניים במצב תקין.

לאחר שהשורה הראשונה נאמרה, שימוש בבלמי דיסק מאפשר לרכב גם עם שמיניות גדולות בחישוק (אכן, כל עוד אין בעיה בנאבה/מיסבים, אין קשר בין שמיניות בדיסק ובחישוק) . רכיבה קצרה עם שמיניות בחישוק לא גורמות לנזק. אם ממשיכים לרכב עם שמיניות בחישוק, השמיניות יגדלו ואין ספק שתהיה השפעה נוספת.

לגבי שמיניות בדיסק: דיסק לא מיישרים, אלא מחליפים. הבעיות בדיסק עם שמיניות הם: חימום ושחיקה נוספים של הדיסק והרפידות גם ברכיבה ללא עצירה, רעש, וגם הרחקת הרפידות מהדיסק גורם (ברוב המערכות ההידראוליות) לצורך במהלך ארוך יותר של ידית הבלימה כדי לעצור.
למרות כל זה שמיניות קלות מאוד ברוטור לא חייבים לתקן.


חזרה לפורום