טקסט הודעת פורום
8/28/2008 10:32:00 AM
אריאל הרים
יישור של רוטור
נושא:
יישור של רוטור
תאריך:
8/28/2008 10:32:00 AM
מחבר/ת:
אריאל הרים
היי ברמן,
רציתי לשאול איך יישרת את הרוטור?
האם יש שיטה מיוחדת או פשוט שני לדרמנים ?
תודה מראש
אריאל
חזרה לפורום