הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/28/2008 10:32:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  יישור של רוטור
נושא: יישור של רוטור תאריך: 8/28/2008 10:32:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים

היי ברמן,

רציתי לשאול איך יישרת את הרוטור?
האם יש שיטה מיוחדת או פשוט שני לדרמנים ?

תודה מראש
אריאל


חזרה לפורום