טקסט הודעת פורום
| 8/28/2008 10:34:00 AM |
|
נושא: אני לא נוגע בלדרמן אפילו עם מקל תאריך: 8/28/2008 10:34:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
זה אולי אחלה קומבינה לשטח, אבל אני מעדיף כלי עבודה אמיתיים.
שני מפתחות שודיים גדולים ו/או מלחציים - הם אוחזים בכל הרדיוס של הרוטור, ומונעים כיפוף נקודתי.
|
חזרה לפורום |
|
|