נושא: לדרמן הוא כלי עבודה מצויין תאריך: 8/28/2008 11:12:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
עבור הייעודים הרבים שלו. שלא לצערינו, לדרמן הוא אכן קומבינה (נפלאה!) לשטח, אבל מקומו בשום מקרה לא על שולחן עבודה מכנית. (הכוונה - מסכים עם איתן ב-100% בנוגע לשימוש בלדרמן)
בשימוש עם מלחציים כדאי לתפוס שטח גדול של הדיסק במלחציים ולשים פלסטיקים או אפילו נייר מקופל לפחות ל-4 כדי לא לגרום נזקים לרוטור. אפשר גם להשתמש בפלאייר פטנט ("אמריקאי" ) עם שפתיים רחבות כמו השמאלי בתמונה (וגם לשים הגנה כדי לא לגרום נזקים לרוטור)
|