הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/28/2008 11:12:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  לדרמן הוא כלי עבודה מצויין
נושא: לדרמן הוא כלי עבודה מצויין תאריך: 8/28/2008 11:12:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

עבור הייעודים הרבים שלו.
שלא לצערינו, לדרמן הוא אכן קומבינה (נפלאה!) לשטח, אבל מקומו בשום מקרה לא על שולחן עבודה מכנית. (הכוונה - מסכים עם איתן ב-100% בנוגע לשימוש בלדרמן)

בשימוש עם מלחציים כדאי לתפוס שטח גדול של הדיסק במלחציים ולשים פלסטיקים או אפילו נייר מקופל לפחות ל-4 כדי לא לגרום נזקים לרוטור.
אפשר גם להשתמש בפלאייר פטנט ("אמריקאי" ) עם שפתיים רחבות כמו השמאלי בתמונה (וגם לשים הגנה כדי לא לגרום נזקים לרוטור)


חזרה לפורום