הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/28/2008 11:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  רגע לא עניתם על השאלה :(
נושא: רגע לא עניתם על השאלה :( תאריך: 8/28/2008 11:36:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים

מרוב שהשצתם את ידידי הלדרמן שכחתם להגיד איך באמת צריך ליישר?
יש ישטה כלשהי או סתם לפי איך שזה נראה ?

פשוט לרוטורים יש רגלים מהמרכז וזה מזכיר קצת חישורים של גלגל אז חשבתי לעצמי אולי
זה גם עובד אותו הדבר...


חזרה לפורום