טקסט הודעת פורום
| 8/28/2008 11:36:00 AM |
|
נושא: רגע לא עניתם על השאלה :( תאריך: 8/28/2008 11:36:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים
מרוב שהשצתם את ידידי הלדרמן שכחתם להגיד איך באמת צריך ליישר? יש ישטה כלשהי או סתם לפי איך שזה נראה ?
פשוט לרוטורים יש רגלים מהמרכז וזה מזכיר קצת חישורים של גלגל אז חשבתי לעצמי אולי זה גם עובד אותו הדבר...
|
חזרה לפורום |
|
|