נושא: מחפש מותג בזול תאריך: 8/28/2008 12:20:00 PM
מחבר/ת: קובי קרימר
אולי זה ישמע קצת בתור בדיחה ויצחיק חלק ממכם אך אני מעוניין למצוא אופניי מותג (דגמי כניסה בעיקר) מיד שניה (בעיקר) במחיר של כ 500-600 שקל התקווה שלי היא רוכבים המשתדרגים למשהו יותר רציני ובעיקר רוכבים מאזור הדרום נ.ב. המידה היא בערך 20 אשמח להמלצות והצעות
תודה מראש :suss:
|