הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/28/2008 12:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  קובי קרימר עם תוכן  מחפש מותג בזול
נושא: מחפש מותג בזול תאריך: 8/28/2008 12:20:00 PM
מחבר/ת: קובי קרימר

אולי זה ישמע קצת בתור בדיחה ויצחיק חלק ממכם
אך אני מעוניין למצוא אופניי מותג (דגמי כניסה בעיקר) מיד שניה (בעיקר) במחיר של כ 500-600 שקל
התקווה שלי היא רוכבים המשתדרגים למשהו יותר רציני
ובעיקר רוכבים מאזור הדרום
נ.ב.
המידה היא בערך 20
אשמח להמלצות והצעות

תודה מראש :suss:


חזרה לפורום