טקסט הודעת פורום
| 8/28/2008 12:38:00 PM |
|
נושא: מידת אופניים תאריך: 8/28/2008 12:38:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
המידה בין הציר המרכזי (מרכז הקראנק) לחבק מוט הכיסא. לפי הגובה שציינת אתה צריך M אבל מאחר שכל יצרן מגדיר את המידות בצורה קצת שונה כדאי שתלך למספר חנויות (מומלץ הגדולות) ותתייעץ איתם לגבי דגמים שונים והגדלים שמתאימים לך.
|
חזרה לפורום |
|
|