הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/28/2008 1:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אבל אין להם תבריגים...
נושא: אבל אין להם תבריגים... תאריך: 8/28/2008 1:49:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

ולכן אי אפשר לנצל אותם לעבודה עדינה.

יישור רוטור הוא בכוח, ולפעמים בקצת יותר כוח.
הבעיה היא שקשה מאוד עד בלתי אפשרי להגיע לדיוק מושלם.

השיטה היא לתפוס בשתי נקודות משני צידי העיוות, ולנסות לעוות לכיוון ההפוך.
צריך להזהר שלא להגזים בעיוות, אבל בכל זאת להגיע עד לאן שרוצים....
בקיצור, עקב המחיר הלא יקר (יחסית) של הרוטור, עדיף לקנות חדש (או משומש במצב מושלם, אם מוצאים).


חזרה לפורום