הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/28/2008 2:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  קובי קרימר עם תוכן  דעתך
נושא: דעתך תאריך: 8/28/2008 2:10:00 PM
מחבר/ת: קובי קרימר

כרגע מציעים לי אופניים תוצרת גיאנט בנות שנתיים ובאותו מחיר לקנות מרידה חדשות, נראה לי לשניהם יש גאנט כפול, הראשון ש"מ והשני ז"ק
מה דעתך על מרידה במחיר זה ועל גיאנט (בערך 700 שקל)?

חוץ מזה, אשמח לדעת מהו המחיר המינימלי שלדעתכם יאפשר לי לקנות אופני כניסה יד שניה ואילו סוגים ממולצים או קיימים?





חזרה לפורום