טקסט הודעת פורום
| 8/28/2008 10:52:00 PM |
|
נושא: אחי תאריך: 8/28/2008 10:52:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום
אני בדיוק כמוך מנסה עכשיו ודווקא הצלחתי כמ הפעמים באוויר קודם תתחיל בלי קפיצה אתה פשוט צריך לקפוץ ולדחוף את הדגוף הצידה זה נקרא וויפ אבל זה קשה להסביר במילים
צריך לראות
|
חזרה לפורום |
|
|