טקסט הודעת פורום
| 8/28/2008 11:13:00 PM |
|
נושא: אוקיי, זו הרשימה של הברקסים שהציעו לי תאריך: 8/28/2008 11:13:00 PM
מחבר/ת: אורי דגן
(הדאור יעלו בערך עוד 100-200) BB7 Deore Magura Julie Deore XT מה נראה לכם הכי כדאי? חשוב לי שהבולם יהיה חזק, בעל מודולציה טובה ולא פחות חשוב-שיהיה אמין ולא יעשה בעיות...
|
חזרה לפורום |
|
|