הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/29/2008 12:49:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי קוריאט עם תוכן  הגעתי להחלטה :D
נושא: הגעתי להחלטה :D תאריך: 8/29/2008 12:49:00 AM
מחבר/ת: שי קוריאט

לאחר שרציתי להרכיב אופניים מאפס אבא שלי הביא הביתה ספישלייזד XC קומפ 2008 [לא סטמפג´מפר]. רכבתי עליהן והגעתי להחלטה שחבל לי להוציא 9000 שקל על אופניים שיש לי אחלה אופניים ב 6000 ..
כבר היום העמדתי את האופניים שלי למכירה במחיר אטרקטיבי מאד לכל המעוניינים..
מחזור לעניין
מיכיוון שיש לי מכר שהוריד מאופנייו שני בולמי פוקס קידמי ואחורי והוא יכול לעשות לי עליהם מחיר עלתה לי השאלה.

מה המהלך המקסימלי של הבולם הקידמי?
ומה המהלך המקסימלי של הבולם האחורי?

תודה רבה לעונים =]


חזרה לפורום