נושא: מה אדיף דיסק דראלי או מחני תאריך: 8/29/2008 10:27:00 AM
מחבר/ת: אביהוא מלכה
ומה השוני בנהם (בכסף תיקונים ובעיזה רכיבה). אני יודע לתקן שמניות האם זה משנה אם לאחליף לדיסק כרגה יש לי וי ברקס אחלה באמת רק אבעיה שאם המאירות שאני נוסע הם מתחממים מהר
תודה לכולם :confused: :confused: :confused: :confused: :D :D :D :D
|