נושא: מישהו יכול לתת חבת דעת על האולר הזה תאריך: 8/29/2008 10:42:00 AM
מחבר/ת: אביהוא מלכה
השאלה שלי זה האם ה"רב כלי" הזה טוב? ואם הוא יכול להחליף את חלק מהכלים הבודדים אני יודע שיותר נוח בודדים אבל המחיר לא מאפר
http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=58_55_80&products_id=410
נ"ב מישהו יודע אם יש לו נעילה למבראגים
[ תודה לכולם ומצתער על החפרנות :D :D :D :D :D :D :D :D :suss: :cool: :cool: :cool:
|