הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/29/2008 11:55:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Oded Nissan עם תוכן  מה עבר לך בראש?
נושא: מה עבר לך בראש? תאריך: 8/29/2008 11:55:00 AM
מחבר/ת: Oded Nissan

:suss: אח שלו, כבר חשבתי שנראה משהו מיוחד, או לפחות משהו! אתה באמת לא עושה משהו ששוה קליפ... אפילו דרופונים אתה מתגלגל, אני מציע שתלמד ווילי דרופ ותנסה שוב את אותן מדרגות. זה ייראה הרבה יותר טוב ויאפשר לך לרדת גם מדרגות שאי אפשר להתגלגל.
אל תיעלב, אתה צריך להשתפר.


חזרה לפורום