הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/29/2008 1:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בני ברגר עם תוכן  תגובה לעודד
נושא: תגובה לעודד תאריך: 8/29/2008 1:25:00 PM
מחבר/ת: בני ברגר

אחינו
קבלתי את הביקורת שלך ואני ממש לא נעלב, לדעתי זה תמיד טוב לקבל ביקורת כזאת או אחרת(למרות שיש אנשים שלא יודעים לקבל ביקורות).
כל רוכב צריך לדעת לרכב ע"פ המגבלות שלו והיכולות.
אין לי כל כוונה לרכב מעבר לרמת הרכיבה שלי כיום, שהיא מספקת אותי.

שבת שלום לכולם



חזרה לפורום