הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/29/2008 4:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  השאלה היא - "כניסה" לאן?
נושא: השאלה היא - "כניסה" לאן? תאריך: 8/29/2008 4:27:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אם אתה רוצה להכנס לרכיבת שטח - קשה להמליץ על משהו במחיר כזה.
אתה צריך בולם זעזועים קדמי סביר (RST או SR-SUNTOUR זה סביר), ו24 הילוכים. אפשר להסתפק ב21 הילוכים, אם אתה לא רוכב עליות קשות וארוכות.

קח בחשבון שאם תתאהב ברכיבת שטח, להחליף אופניים למשהו קצת יותר טוב יעלה לא מעט, אז עדיף להתחיל עם משהו שמאפשר להמשיך לתקופה של יותר מכמה שבועות.

אני מאמין שעם קצת סבלנות תוכל למצוא משומשים במחיר שהגדרת, שיענו להגדרות של אופני כניסה בסיסיים.
בחדשים אתה צריך לפחות 1300ש"ח, לדעתי. תנסה גם לעלות על מבצעים - אבל שים לב שזה לא מבצע של אופני 350ש"ח שנמכרים ב500 (ויש דברים כאלה). כבר ראיתי אופניים ששווים 1100ש"ח מתוארים כ"אופניים ששוים 2500ש"ח, רק היום במחיר רצפה - 1100ש"ח".
אם אתה לא בטוח, תתיעץ איתנו שוב.


חזרה לפורום