נושא: התייעצות דחופה!! מערכת בלמי דיסק !! מה לבחור?? תאריך: 8/29/2008 4:36:00 PM
מחבר/ת: אסף צמיר
שלום רוכבים יקרים!!
אני רוכב על סטאמפי 2008 שהגיעו עם מערכת בלמי דיסק של AVID ULTIMATE 7.
לאחר שלושה חודשי רכיבת סינגלים ושטח (לא מעט טכני) בערך 1300 ק"מ
הלך הקליפר של הבלם הקידמי :
בחנות הציעו לי להחליף / לשדרג את כל המערכת במסגרת אחריות ל שימנו XT 2007 ללא תשלום
כידוע יצאה מערכת שימנו 2008 ( אין לי מושג מה ההבדלים אך נטען שההבדל היחיד זוהי ידית הבלם ששונתה)
או למערכת 2008 בתוספת קלה .
או לחלופין למערכת בלמי דיסק של HOPE. בתוספת מחיר משמעותית יותר ( 1200 בערך)
שאלתי :
במה כדאי לבחור?? האם יש הבדל בין שימנו 2007 ל 2008 (XT)
האם מערכת של HOPE נחשבת ל"משהו אחר הרבה יותר טוב"?
אשמח לתשובתכם הזריזה!!
תודה!
|