נושא: נזילת שמן בולם קדמי ROCKSHOK PSYLO XC תאריך: 8/29/2008 5:10:00 PM
מחבר/ת: Shlomi Lichter
אני רוכב על VT2 GIANT כבר קרוב לחמש שנים לאחרונה שמתי לב שאחרי רכיבה של 2-3 שעות מופיע נזילת שמן בצד ימין של הבולם. במצב מנוחה או בכמה לחיצות לא נראה הזעה או נזילה רק לאחר נסיעה של 2-3 שעות. מה צריך לעשות בכדי לפתור את הבעיה? תודה
|