הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/29/2008 5:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Shlomi Lichter עם תוכן  נזילת שמן בולם קדמי ROCKSHOK PSYLO XC
נושא: נזילת שמן בולם קדמי ROCKSHOK PSYLO XC תאריך: 8/29/2008 5:10:00 PM
מחבר/ת: Shlomi Lichter

אני רוכב על VT2 GIANT כבר קרוב לחמש שנים לאחרונה שמתי לב שאחרי רכיבה של 2-3 שעות מופיע נזילת שמן בצד ימין של הבולם. במצב מנוחה או בכמה לחיצות לא נראה הזעה או נזילה רק לאחר נסיעה של 2-3 שעות.
מה צריך לעשות בכדי לפתור את הבעיה?
תודה


חזרה לפורום