טקסט הודעת פורום
| 8/29/2008 5:12:00 PM |
|
נושא: TREK תאריך: 8/29/2008 5:12:00 PM
מחבר/ת: Oded Nissan
אני רכבתי הרבה על TREK 4700 והייתי מאוד מרוצה. אתה משלם על המותג אבל מקבל אופניים טובות. לדעתי אל תתפשר על הילוכים טובים, אל תתפתה למשהו פחות מ 27 הילוכים.
|
חזרה לפורום |
|
|