הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/29/2008 5:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Oded Nissan עם תוכן  TREK
נושא: TREK תאריך: 8/29/2008 5:12:00 PM
מחבר/ת: Oded Nissan

אני רכבתי הרבה על TREK 4700 והייתי מאוד מרוצה. אתה משלם על המותג אבל מקבל אופניים טובות. לדעתי אל תתפשר על הילוכים טובים, אל תתפתה למשהו פחות מ 27 הילוכים.


חזרה לפורום