הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/29/2008 5:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  לא נעים
נושא: לא נעים תאריך: 8/29/2008 5:36:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי

לעבור תיקון מאיזה חנות ובדיוק באותו יום לדפוק תתיקון שלהם (אומר משו עלייך על האופניים שלך או על התיקון שהחנות עשתה?)
אמממ שמע לתקן גלגל אחורי עקום לגמרי+סיבוב מקיף על האופניים (חיזוק ברגים חיזוק המתלה האחורי שהתנדנד אצלי וסידור של בברקסים) הכל ביחד עלה לי 90
אני משאר שיעלה לך בערך אותו הדבר.. אם זה גם טיפול לבולם משו רציני וגם לכל האופניים במקסימום האמא של המקסימומים יצא לך ככה 150 דעתי
אבל תבדוק לפני שאתה שם אצלהם תאופניים וזהו


חזרה לפורום