נושא: תלוי בסגנון רכיבה שך.. תאריך: 8/29/2008 5:42:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי
אתה יכול לרכב כל הסגנונות עם כל הבגדים זה לא עניין של חיים ומוות חחח ככה או ככה זה יהיה יותר נעים מבגדים רגילים יש לך חולצות רכיבה לדיווש בעיקר שהם צמודות ומנדפות זיעה כמובן ויש לך חולצות לפרירייד שהם פשוט יותר רחבות יותר נופלות על הגוף (גם הן מנדפות זיעה כמובן) והם ככה בשביל הנוחות ובשביל להכניס בתוכן את המגנים.. מתחת יעני.. יש לך מכנסי רכיבה לדיווש הטטייץ מבליט החבילה הזה שזה נעים לאללה לרכב עם זה אבל נראה לא משו.. אם אתה לא אוהב איך שזה נראה פשוט תלבש משו מעל זה ויש לך מכנסיים לפרירייד שבנויים מבד חזק הרבה יותר מאווררים יותר ואני לא בטוח אם מנדפי זיעה או לא אבל הטייץ כן.. והכל בסופו של דבר יוצא בין 100-700 שקל.. תלוי מה אתה קונה חח (בגדי פרירייד הם יקרים =\)
|