נושא: גיא תאריך: 8/29/2008 7:06:00 PM
מחבר/ת: שי קוריאט
אני רוכב בעיקר סינגלים טכניים.. אני אוהב את הטיפוסים.. בעיקר את התלולים.. אני פשוט לא יכול לעשות את זה עם אופני פרי רייד.. לפני כמה ימים רכבתי עם אבא שלי ואחיו ופשוט התעלפתי באמצע הדרך הגעתי למצב של אפיסת כוחות.. אני חייב אופניים קלות שמטפסות טוב..
|