טקסט הודעת פורום
8/29/2008 7:34:00 PM
nir ja
שאלה על enduro
נושא:
שאלה על enduro
תאריך:
8/29/2008 7:34:00 PM
מחבר/ת:
nir ja
רציתי לשאול מה ההבדל בין הדגמים שנת 2006
למי שמבין...
Specialized Enduro S-Works
Specialized Enduro Elite
תודה..
חזרה לפורום