הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/29/2008 7:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nir ja עם תוכן  שאלה על enduro
נושא: שאלה על enduro תאריך: 8/29/2008 7:34:00 PM
מחבר/ת: nir ja

רציתי לשאול מה ההבדל בין הדגמים שנת 2006
למי שמבין...
Specialized Enduro S-Works
Specialized Enduro Elite

תודה..


חזרה לפורום