נושא: בתור בעל X6 תאריך: 8/29/2008 7:53:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי
האופניים מטפסות לי מעולה (יעני אין בובינג רציני) עד שלי נהיה קשה.. וכמובן שהם כבדות שזה מקשה ובתלולות שצריך לעמוד אז יש בובינג יפה כזה חחח בכל מקרה.. אם אתה כן בנאדם של עליות אז נשאלת השאלה אם הסינגלים הם טכניים ועצבניים או פשוט טכניים? אם הם טכניים ברמה של סינגלים מסולעים מהירים ובלי זמן אוויר (כמעט) אז האופניים יספיקו מבחינת מהלכים.. בהנחה שאתה רוכב ולא שובר תאופניים.. עודפיתרון שאני יכול להציע לך כדי לשמור על ההוצאה נמוכה (למרות שיש לך תקציב אז זה לא בעיה בכלל) להחליף בולמים בX6.. נגיד לשים מאחורה אחד קל וננעל (אוויר כלשהו) ומקדימה אחד טיפהי ותר קצר וננעל גם.. זה יעזור לך מאוד בעליות אבל עדיין האופניים כאילו השילדה כבדה.. והמכלולים אגרסיביים בקיצור תעשה תבחירה שלך עד כמה אגרסיביים הסינגלים.. המלצה שלי תנסה כמה רכיבות עם ה אופניים האלה.. אם הם לא מגבילות אותך תהנה מהם אם הם מגבילות תחזור אלינו חחח
|