נושא: אני הייתי משקיע אפילו פחות תאריך: 8/29/2008 10:15:00 PM
מחבר/ת: שחר חברוני
אתה יכול לקנות ביד שניה ב-1000 ש"ח. אם אתה הולך להכנס לנושא ברצינות תוך כמה חודשים תרצה כבר להחליף ותצטער על כל שקל שהשקעת. שים לב לזה שכתב מתחתיך 3 וחצי חודשים ומחליף. תשקיע את הכסף בציוד נלווה שילך איתך גם לאופניים הבאות כגון: קסדה טובה תיק גב טוב וכו´
ההבדלים בין האופניים שהצגת לא משמעותיים לדעתי. לכן הייתי ממליץ ללכת על ה-GT נראה תמורה טובה יותר לכסף. לא הייתי מתרשם מ-27 ההילוכים של IronHorse, אתה משלם על זה ואני לא בטוח שזה המקום להשקיע כרגע.
|