הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/29/2008 10:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר חברוני עם תוכן  אני הייתי משקיע אפילו פחות
נושא: אני הייתי משקיע אפילו פחות תאריך: 8/29/2008 10:15:00 PM
מחבר/ת: שחר חברוני

אתה יכול לקנות ביד שניה ב-1000 ש"ח.
אם אתה הולך להכנס לנושא ברצינות תוך כמה חודשים תרצה כבר להחליף ותצטער על כל שקל שהשקעת.
שים לב לזה שכתב מתחתיך 3 וחצי חודשים ומחליף.
תשקיע את הכסף בציוד נלווה שילך איתך גם לאופניים הבאות כגון:
קסדה טובה
תיק גב טוב וכו´

ההבדלים בין האופניים שהצגת לא משמעותיים לדעתי.
לכן הייתי ממליץ ללכת על ה-GT נראה תמורה טובה יותר לכסף.
לא הייתי מתרשם מ-27 ההילוכים של IronHorse, אתה משלם על זה ואני לא בטוח שזה המקום להשקיע כרגע.



חזרה לפורום