נושא: בני תאריך: 8/29/2008 10:27:00 PM
מחבר/ת: לואי 8
נחמד מאוד עריכה מצויינת ורכיבה רגועה ויש לך את זה . אם אתה יורד דרוף נכון ואתה עושה את זה אז שום דבר לא ימנע ממך לתחיל לחפש אח יותר גדול לדרופ הזה בקשר לנסיון הקפיצה שלדעתי לא ממש הצליח לך בגלל סיבה פשוטה מהירות . זה מה שקובע זמן אוויר אם אתה בא מספיק מהר כל אבן קטנה מעיפה אותך במרחק של כמה מטרים . אם תהיה מעוניין לשדרג את הרכיבה שלך אפשר לתאם מפגש במרכז אגב האתר שלך ממש מרהיב ובקשר למטוסים מאוד נהניתי לקרוא שאלה בני יש אדרינאלין בזה?...... :suss:
|