נושא: צריך עזרה .. תאריך: 8/30/2008 12:30:00 AM
מחבר/ת: שי קוריאט
פשוט מבאס.. כרגע גיליתי שה XC אופניי 100 מ"מ וזוהו המהלך המקסימלי.. :( באסה רציתי להתקין בהן בולם פוקס 130 מ"מ ..
איזה אופניים יכולות להיות טובות לסינגלים טכניים עד טכניים מאד.. AM אבל לא מאד אגרסיבי ולא מאד קל.. באמצע כזה.. התקציב שלי הוא עד 6500 ואני מוכן לחרוג עד 7200.. אני רוצה אופניי 130 מ"מ..דיסקים הידראולים [מעדיף AVID JUICY 5] אבל לא חייב.. שלא יהיו כבדות ממש ממש חשוב!! וחלקים ברמה..
|