נושא: גיא תאריך: 8/30/2008 8:59:00 AM
מחבר/ת: אלדד קניאל
ההערה שלי כוונה לטיפול תקופתיושגרתי ולא לטיפול של אחרי תאונה (יישור חישוק וכד´) אחת לתקופה מומלץ לבצע בדיקה של מצב הברגים, חיזוקם. בשימון הכוונה לנקות שרשרת, יש כאלה שלא עושים את זה תקופה ארוכה והדבר פוגם ברכיבה, ולאחר מכן שימון ועם שמן מתאים, צריך גם לדעת איך. אפילו לנקות אופניים צריך לדעת (כמו לא להשתמש עם צינור בזרם חזק באזורים מסויימים.) :p
|