הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/30/2008 1:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Crazy עם תוכן  להקפיץ את הזנב
נושא: להקפיץ את הזנב תאריך: 8/30/2008 1:10:00 PM
מחבר/ת: Crazy

איך?
נניח מדרכה שאני רוצה לעלות, הגלגל הקדמי עולה...
והבנתי שאז ברגע שהגלגל האחורי נוגע במכשול (נניח המדרכה) צריך למשוך את הגוף קדימה, ושחשוב לעשות את זה בתיזמון..
אולי אני צריך עוד להתאמן, זה לא ממש הצליח לי עד עכשיו..
יש עוד טיפים?


חזרה לפורום