נושא: להקפיץ את הזנב תאריך: 8/30/2008 1:10:00 PM
מחבר/ת: Crazy
איך? נניח מדרכה שאני רוצה לעלות, הגלגל הקדמי עולה... והבנתי שאז ברגע שהגלגל האחורי נוגע במכשול (נניח המדרכה) צריך למשוך את הגוף קדימה, ושחשוב לעשות את זה בתיזמון.. אולי אני צריך עוד להתאמן, זה לא ממש הצליח לי עד עכשיו.. יש עוד טיפים?
|