הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/30/2008 2:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  amir fr עם תוכן  ...
נושא: ... תאריך: 8/30/2008 2:02:00 PM
מחבר/ת: amir fr

כמו שאמרת גוף קדימה וממש לדחוף את הכידון ולהרים ברכיים כדי להוריד את
המשקל מהגלגל האחורי. אתה יכול גם לתת נגיעה קטנה בברקס הקדמי כדי להעביר
משקל קדימה


חזרה לפורום