טקסט הודעת פורום
| 8/30/2008 2:02:00 PM |
|
נושא: ... תאריך: 8/30/2008 2:02:00 PM
מחבר/ת: amir fr
כמו שאמרת גוף קדימה וממש לדחוף את הכידון ולהרים ברכיים כדי להוריד את המשקל מהגלגל האחורי. אתה יכול גם לתת נגיעה קטנה בברקס הקדמי כדי להעביר משקל קדימה
|
חזרה לפורום |
|
|