טקסט הודעת פורום
| 8/30/2008 9:08:00 PM |
|
נושא: אחלה כלי תאריך: 8/30/2008 9:08:00 PM
מחבר/ת: דורון מ
אני ממליץ החיזר של טופק קניתי מאיבי אומנם אני כבר לא לוקח אותו איתי וחבל אבל כלי מעולה כלים חזקים לא מיתעגלים בברגים עקשניים מפרק שרשרת חזק מאוד בקיצור שווה בעיקר אם אתה לא לוקח כלים בתיק דורון :|
|
חזרה לפורום |
|
|