נושא: ממליץ לך להישאר עם האויד תאריך: 8/30/2008 9:12:00 PM
מחבר/ת: דורון מ
אומנם לא היה לי ניסיון עם הXT אבל עם הרבה טרפות אחרות כן עכשיו אני עם אויד 7 לדעתי אחד המעצורים היותר טובים אם יש לך אפשרות להופ אז סבבה אבל כמו לדעתי או להישאר עם האויד או סט של פורמולה היה לי כזה בסטמפי הקודמות נהניתי מכל רגע דורון :suss:
|