נושא: שמיניות תאריך: 8/30/2008 9:16:00 PM
מחבר/ת: דורון מ
אולי אני טועה אבל יכול להיות שעיקמתה משהו בנבה כי שמיניות גם בדיסק וגם בנבה ביחד נישמע לא טוב תיבדוק את הציר שלך ודיסק לא מירים מחליפים נקודה הפךדה קפיצית ועוברת טיפול טרמי אחרי החריטה וההשחזה ואחרי זה ציפוי כך שכול ניסיון לישר אותה יהפוך אותה לנחש הכונה שתנסה לישר תיצור עיוות במקום אחר ולא תצא מזה דורון :o
|