טקסט הודעת פורום
| 8/30/2008 9:21:00 PM |
|
נושא: תן קצת יותר פרטים מאיפה החופש מהנבה או מהקסטה תאריך: 8/30/2008 9:21:00 PM
מחבר/ת: דורון מ
תפרק את הקסטה ותיבדוק את הנבה לגבי נעילה באום יש זיזים קטנים שעובדים כמו אבטחה תירא שלא שחקתה אותם יכול ליהיות שרק תחליף אום והשניים החדשות כן ינעלו דורון :giveFinger:
|
חזרה לפורום |
|
|