הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/30/2008 9:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי קוריאט עם תוכן  טוב אז ככה
נושא: טוב אז ככה תאריך: 8/30/2008 9:26:00 PM
מחבר/ת: שי קוריאט

רכבתי היום על ה XC COMP של אבא שלי וסגרתי את שני הבולמים -קידמי ואחורי ממש ממש קרוב לסוף..

לאחר חיפוש באינטרנט גיליתי כי אותם האופניים של שנת 2009 שונות לגמרי..
הבולם לא עובר דרך השלדה אלא עומד [כמו בסטאמפג´מפר] המהלכים הוגדלו ל 120 מ"מ..

אני מאד מקווה שזהו לא פירסום שיקרי..

ובפנייה אליכם[לא רק אליך גיא,תודה רבה לך באמת עזרת לי המון] אופניי XC עם AM לא אגרסיבי מאד ולא קל מאד.. 120מ"מ בולמים..
עד 7000.. תודה =]


חזרה לפורום