נושא: טוב אז ככה תאריך: 8/30/2008 9:26:00 PM
מחבר/ת: שי קוריאט
רכבתי היום על ה XC COMP של אבא שלי וסגרתי את שני הבולמים -קידמי ואחורי ממש ממש קרוב לסוף..
לאחר חיפוש באינטרנט גיליתי כי אותם האופניים של שנת 2009 שונות לגמרי.. הבולם לא עובר דרך השלדה אלא עומד [כמו בסטאמפג´מפר] המהלכים הוגדלו ל 120 מ"מ..
אני מאד מקווה שזהו לא פירסום שיקרי..
ובפנייה אליכם[לא רק אליך גיא,תודה רבה לך באמת עזרת לי המון] אופניי XC עם AM לא אגרסיבי מאד ולא קל מאד.. 120מ"מ בולמים.. עד 7000.. תודה =]
|