הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/30/2008 11:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי רונאל עם תוכן  כן
נושא: כן תאריך: 8/30/2008 11:56:00 PM
מחבר/ת: איתי רונאל

את צריך את המוטות הרגילים (תבדוק כמובן שהם טובים לרכב שלך) ועליהם אתה מחבר מתקן לאופניים, שמתאים לכל גגון בדרך כלל.

אני ממליץ לך על thule 598 - Criterium יקר בהחלט בהשוואה לאחרים אבל חזק מאוד ויציב, ובחצי דקה האופניים מחוברת לגג הרכב ואתה מוכן ליציאה.
בונוס נוסף: ננעל (ונועל גם את האופניים) ולא ניתן להסרה מהגג, אז זה נותן קצת יותר שקט נפשי כשאתה משאיר את האופניים היקרות שלך על גג הרכב (כמובן שלא ליותר ממספר רגעים כי גנבים ימצאו את הדרך :giveFinger : ).

מקווה שעזרתי.

http://www.thuleracks.com/product.asp?dept_id=8&sku=598


חזרה לפורום