הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/31/2008 9:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור אס. עם תוכן  מה אתם אומרים על המסלול הזה?
נושא: מה אתם אומרים על המסלול הזה? תאריך: 8/31/2008 9:53:00 AM
מחבר/ת: ליאור אס.

היה מטורף..
"סובב חיפה"
:suss:


חזרה לפורום