הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/31/2008 5:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רותם ארדמן עם תוכן  עונות רכיבה
נושא: עונות רכיבה תאריך: 8/31/2008 5:29:00 PM
מחבר/ת: רותם ארדמן

באיזה עונה אתה מעדיפים יותר לרכב בקיץ או בחורף ?
מה יותר כיף מה החסרונות של כל עונה ומה היתרונות


חזרה לפורום