טקסט הודעת פורום
8/31/2008 5:29:00 PM
רותם ארדמן
עונות רכיבה
נושא:
עונות רכיבה
תאריך:
8/31/2008 5:29:00 PM
מחבר/ת:
רותם ארדמן
באיזה עונה אתה מעדיפים יותר לרכב בקיץ או בחורף ?
מה יותר כיף מה החסרונות של כל עונה ומה היתרונות
חזרה לפורום