טקסט הודעת פורום
8/31/2008 7:13:00 PM
איתי רונאל
בדרך כלל כן
נושא:
בדרך כלל כן
תאריך:
8/31/2008 7:13:00 PM
מחבר/ת:
איתי רונאל
ואם אין להם משהו שמתאים לרכב שלך אז ליבואן של רנו בטוח יהיה (למרות שזה בטח יהיה יקר משמעותית מלקנות מאוטודיפו וחבריו...)
חזרה לפורום