טקסט הודעת פורום
| 8/31/2008 10:07:00 PM |
|
נושא: תאורת לילה תאריך: 8/31/2008 10:07:00 PM
מחבר/ת: ליאור וינפלד
שלום אני מעוניין בהמלצה לתאורת לילה רכיבה עירונית- רכיבת כושר ולעיתים רכיבה בשטח (לא סינגלים) התקציב שלי הוא עד 400 ש"ח. מה דעתכם על NITERIDER ROAD RAT ? אשמח לתשובה. תודה
|
חזרה לפורום |
|
|