הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/1/2008 9:04:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור אס. עם תוכן  עוצמה...ומחיר...
נושא: עוצמה...ומחיר... תאריך: 9/1/2008 9:04:00 AM
מחבר/ת: ליאור אס.

לא כתבת שאתה נוסע בחושך מוחלט בשטחים לא שטחים..
אני נוסע בדרכי עפר כבישים ומדרכות..התאורה הזו שלי מספיקה בהחלט ואפילו יותר מזה,
למערכת הלוגן אתה צריך סוללה חיצונית.
בכל מקרה אני ממליץ לך על זה,אם אתה מאיזור חיפה אתה מוזמן לבוא לראות.


חזרה לפורום