טקסט הודעת פורום
9/1/2008 11:11:00 AM
צבי בלטר
RANSOM
נושא:
RANSOM
תאריך:
9/1/2008 11:11:00 AM
מחבר/ת:
צבי בלטר
אני רוכב על דגם דומה (RANSOM RL)
דגם מעולה שווה כל שקל שתשלם מהיר יציב וסולח
צבי
חזרה לפורום