הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/1/2008 11:11:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צבי בלטר עם תוכן  RANSOM
נושא: RANSOM תאריך: 9/1/2008 11:11:00 AM
מחבר/ת: צבי בלטר

אני רוכב על דגם דומה (RANSOM RL)
דגם מעולה שווה כל שקל שתשלם מהיר יציב וסולח
צבי


חזרה לפורום